Συναγερμός σε Αστυνομική Υπηρεσία: Κρατούμενος φώναζε πως ήπιε… χλωρίνη

 



Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Δευτέρας στο
 Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων καθώς ένας κρατούμενος, φώναζε πως κατανάλωσε χλωρίνη.

 


Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέβη στο κτήριο του Μεγάρου για να τον παραλάβει και να τον μεταφέρει στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων.

Το πού και το πώς βρήκε τη χλωρίνη παραμένει άγνωστο…

Πηγή:  flashnews.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τα ευτράπελα δεν έχουν τέλος στα σωφρονιστικά καταστήματα της χώρας, οι υπάλληλοι στα κάγκελα και οι κρατούμενοι party

Με 10 μποφόρ στην κορυφή «Γεροντόβραχος» – Ο Αντιπλοίαρχος Λ.Σ. Λευτέρης Χαχαμίδης τίμησε τη μνήμη του Ανδρέα Αραχωβίτη

Αναλώσιμοι οι αστυνομικοί…!