Συναγερμός σε Αστυνομική Υπηρεσία: Κρατούμενος φώναζε πως ήπιε… χλωρίνη
Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Δευτέρας στο Αστυνομικό Μέγαρο Χανίων καθώς ένας κρατούμενος, φώναζε πως κατανάλωσε χλωρίνη.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέβη στο κτήριο του Μεγάρου για να τον παραλάβει και να τον μεταφέρει στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων.
Το πού και το πώς βρήκε τη χλωρίνη παραμένει άγνωστο…
Πηγή: flashnews.gr

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου